Voorhuidproblemen

Plaats hier alle berichten over onderwerpen die te maken hebben met je penis.
Duiffie

Voorhuidproblemen

Berichtdoor Duiffie » Do 11 Jun 2020, 10:16

Ik heb een beetje problemen met mijn voorhuid.

Ik ben 17 jaar oud en heb ondertussen al een poosje een vriendin, daarom ben ik er ook laatst achter gekomen dat ik wat problemen had met mijn voorhoud. Nu dacht ik gister voortgang gemaakt te hebben omdat het mij namelijk wel is gelukt om de voorhuid over de eikel te schuiven, echter wel met moeite en pijn. Toen mij dit was gelukt ging de voorhuid niet meer terug zoals zou moeten en nam ik aan dat ik last had van een 'Spaanse kraag'. Als ik een erectie kreeg deed dit heel erg veel pijn en was dus niet fijn. Nu is het mij wel weer gelukt om de voorhuid terug te schuiven, maar doet het weer pijn als ik mijn voorhuid weer over de eikel te krijgen.
Kortom, ik kan mijn voorhuid (met moeite) wel over de eikel krijgen, maar bij een erectie doet het pijn en gaat de voorhuid niet automatisch weer terug bij een slappe penis.
Heeft er iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen zodat ik zonder pijn tijdens een erectie door het leven kan gaan?

Groet,

ringeling46

Re: Voorhuidproblemen

Berichtdoor ringeling46 » Di 23 Jun 2020, 22:00

Dit probleem bespreken met je huisarts.
Voor sommige is dat wel een drempel, maar het is beslist niet raar om daarvoor naar je huisarts te gaan.

Terug naar “Penis talk”