verdikken penis

Forum voor het vergroten van je penis.
nickk

verdikken penis

Berichtdoor nickk » Zo 17 Jan 2016, 12:00

Hello mannen,

Ik heb een penis verdikking gedaan met hyaluronzuur dat heeft goed gewerkt maar jammer genoeg werk het maar een jaar. ik wil nu over stappen op het verdikken van lichaams eigen vet heeft dat iemand gedaan? of kent iemand iemand die dat heeft gedaan?

Graag reactie van jullie :D

sibrand

Re: verdikken penis

Berichtdoor sibrand » Ma 18 Jan 2016, 08:59

nickk, vullen met eigen lichaams vet gebeurt ook op andere onderdelen van het lijf.
Eigenschap van lijf is dat die dat ook gaat afbreken en dus na een jaartje mag je weer op nieuw vullen. Dat de hyaluronzuur na jaartje al weer opgelost zou zijn geeft mijn vraagtekens, dit spul staat bekend als langzaam afbrekend. Dan is een jaar wel erg snel voor mijn gevoel.
Kan ook zo zijn dat in jouw ogen te dun is doordat je dagelijk met je pik bezig bent en tussen je oren hebt bepaalt dat je pik te dun is.
Dan kan je blijven vullen tot die kilo's weegt en mega omvang heeft zonder dat dit tussen je oren is bijgesteld.
Normale pik lengte is 16 cm. Gekke is dat iedereen denkt dat dit te klein is en 21 cm de maat zou moeten zijn. Waarom bepalen de uitzonderingen de norm?
Er is een site en die heet monsterdicks. Gasten die de meest verschrikkelijke dingen inspuiten om maar een monster te krijgen. Wanneer jouw ding is, prima. alle respect. of het wijs is? ach, wie ben ik dat te bepalen.

nickk

Berichtdoor nickk » Ma 18 Jan 2016, 19:45

Dat klopt.dat hoorde ik ook als je gaat vullen met lichaam eigen vet. Maar als je het een paar keer hebt gedaan blijf het wel zitten toch? Ik ben nog jong dus om heel mijn leven hyaluronzuur er in toelaten spuiten is veel teduur. Het is nog niet helemaal weg maar het ziet er niet meer uit omdat die opsommingen plaatsen weg is omdat op sommigen plekken sneller weg gaat ze zeggen dat het een anderhalf jaar blijf zitten. Btw lengte is goed ben gewoon net wat meer tevreden als die wat dikker is

sibrand

Berichtdoor sibrand » Di 19 Jan 2016, 18:17

je hebt al ervaren dat lichaam wat je er ook laat spuiten op gaat nemen / afbreekt.
Dat als je aantal keren heb laten opvullen met eigen vet dat dan blijft zitten is fabeltje. blijft alleen zitten op je pens en bij dames op hun heupen. Vandaar dat er dan vaak naar andere middelen zoals siliconenkit, pur-schuim en andere bouwmaterialen gegrepen wordt om te vullen. Dat enorme complicaties, vergiftiging , amputatie en dodelijk kan zijn mag de pret niet drukken toch. Ze hadden even een dikke pik. Mooi om daarmee de kist in te gaan toch!
Zal dom klinken, maar soms is tevreden zijn met wat je hebt ook een optie. Je gezondheid zou kostbaarder moeten zijn dan de kosten van steeds opvullen.

Terug naar “Penisvergroting”