Grotere penis

Forum voor het vergroten van je penis.
pdz

Grotere penis

Berichtdoor pdz » Ma 03 Dec 2012, 19:35

Heeft iemand iets wat echt werkt om de penis groter te maken?
ik heb 2 maanden gejelqt maar dat heeft nauwelijks resultaat opgeleverd.

PForum
Beheerder

Re: Grotere penis

Berichtdoor PForum » Ma 03 Dec 2012, 20:58

Het enige wat wetenschappelijk bewezen resultaten oplevert is een penis stretcher zoals die van andromedical. Naar andere methoden is zelfs geen degelijk onderzoek gedaan, en er is dus niets dat kan aantonen dat die andere methoden echt de penis kunnen vergroten. Wat daarnaast ook écht helpt is een operatie, een chirurgische ingreep; maar die is riskant.

pdz

Berichtdoor pdz » Ma 03 Dec 2012, 21:09

okee bedankt en die penis vergrotings pillen?

PForum
Beheerder

Berichtdoor PForum » Di 04 Dec 2012, 00:07

In penisvergrotingspillen zitten stoffen zoals maca en tribulus terrestris die de penis tijdelijk wat kunnen vergroten, hoe langer je ze neemt hoe meer uitgesproken het effect zal zijn. Op lange termijn kan je zo dus wel spreken van een iets grotere penis, omdat hij groter lijkt, maar dan zal na gebruik de penis terug de oorpsronkelijke omvang krijgen. Ze werken dus een beetje, maar zeker niet noemenswaardig. Ze helpen mannen vooral om een harde erectie te krijgen, en ze verhogen daarnaast ook je libido , je zelfvertrouwen, en je prestaties in bed.

chris

Berichtdoor chris » Za 16 Mar 2013, 04:30

waar kan ik dat penis vergroter kope wie kan mij dat vertelle

markie33

Berichtdoor markie33 » Zo 17 Nov 2013, 15:18

De jelg oefeningen werken wel ( bij de meeste ) maar ieder heeft zijn eigen niveau.
De een heeft al na de eerste maand succes, maar heb er ook gelezen die pas na 6 maanden begonnen
met groeien.

Door de pillen zelf krijg je een betere doorbloeding in de penis.
En dat is ook waar je met jelgen mee bezig ben.
Ook zal die door de pillen sneller herstellen.

Of je ook daadwerkelijke groei kan krijgen met alleen het slikken van pillen geloof ik niet zo.
Maar heb zat reacties gelezen van mensen ( of verkopers van de pillen ) die na een tijdje wel een kleine groei zagen.

De best geteste penis vergroter is de stretcher Andropenis.
Google naar " andropenis forum " en je kunt er genoeg over lezen ( in het Engels )
van andere gebruikers.

jeroen40jr

Berichtdoor jeroen40jr » Di 16 Dec 2014, 08:12

hmmm ik wil je wel hoor LerkaGeS

kristinerwin

Berichtdoor kristinerwin » Zo 21 Jul 2019, 13:47

Met natuurlijke libidopillen krijg je jouw penus ongetwijfeld groter. Let wel op dat je enkel libidopillen koopt waar één of meer van de volgende ingrediënten aanwezig zijn: tribulus extract, black cohosh, damiana, shatavari, ginseng, don quai etc. Deze ingrediënten zorgen er niet alleen voor dat jouw libido verhoogt wordt, maar ook de bloeddoorstroming naar jouw penis verbetert wordt.

PForum
Beheerder

Berichtdoor PForum » Di 17 Sep 2019, 17:58

Tegenwoordig is de beste niet meer het verouderde model van de andropenis maar de phallosan forte die je vindt via https://www.phallosan.com/

Qua pillen zijn libido7 en VigRX Plus van goede kwaliteit

Volkert

Berichtdoor Volkert » Za 19 Okt 2019, 19:28

Phallosan heb ik ook naar zitten kjiken, ziet er zeer degelijk uit maar heeft geen staafjes, ik las op andere fora dat je echt staafjes nodig hebt voor meer trekkracht. IK heb gezien dat de Phallosan Plus wel staafjes heeft maar dan wordt het even duur als de penimaster Pro. Ik heb de penimaster pro gekocht omdat ik zo goed Duits kan spreken. Ik gebruik het nu 3 weken en mijn penis is al iets langer in erectie , zo'n halve centimeter maar vooral ook in omtrek en dat verbaasde mij. Ik dacht dat zulke dingen vooral in de lengte zullen werken, maar ze verdikken dus ook de penis en dat vindt de vrouw zeer aangenaam!

Terug naar “Penisvergroting”