Grotere penis
Re: Grotere penis
Er is een nieuw product op de markt genaamd member xxl dat volgens zeggen goed blijkt te werken. Zelf heb ik het nog niet geprobeerd omdat ik niet zo van pillen hou maar misschien is het wat voor anderen om te proberen.
-
Oké dat klinkt goed dat je niet alleen een langere penis krijgt maar ook lekker dik
-
Hoi ik heb ooit een bathmate geprobeerd werkt erg goed. Het werkt met warmwater en je creëert vacuüm na een 5 min heb je een lekkere dikke grote lul wel elke dag om de 4 uur gebruiken
Xxxx Leo
Xxxx Leo
-
Ik heb een bathmate gebruikt werkt met warm water en vacuüm je krijgt niet alleen een grote maar ook een dikke penis van
Wat ik mooi vind.
Wat ik mooi vind.
-
Hahaha, laat je niets wijs maken, Libido7 is een grote hoax en werkt totaal niet, heb er in bijna 2 jaar een fortuin aan uitgegeven, met 0 resultaat, alleen iets meer zaad. Geloof mij aub: het werkt niet. Virgrx heb ik geen ervaring mee, maar heb ik ook geen vertrouwen in.Tegenwoordig is de beste niet meer het verouderde model van de andropenis maar de phallosan forte die je vindt via https://www.phallosan.com/
Qua pillen zijn libido7 en VigRX Plus van goede kwaliteit
-
Ik ga het ook proberen met libido en Phallosan. Mijn lul is nu 16x4 en wil altijd wel een lekkere grote dikke lul hebben.
Ik heb zelf een bathmate geprobeerd werkt opzich ook goed
Ik heb zelf een bathmate geprobeerd werkt opzich ook goed
Mannen staan erom bekend dat ze snel een minderwaardigheidscomplex kunnen krijgen, omdat hun penis volgens hun niet de juiste lengte bezit. Veel mensen denken dat een grote penis geliefder is dan een kleinere penis. Dit is absoluut niet waar. Veel vrouwen vinden een grote penis erg ongemakkelijk aangezien de penis tijdens de sex tegen de baarmoederwand kan gaan drukken waardoor de vrouw de sex als onprettig gaat ervaren.
-
- Contacteer:
Gewoon elke dag meerdere keren rukken, helpt ook...
En wat maakt het uit, als je niet zo'n grote hebt, je bent dan weer beter met andere kwaliteiten.
Ik heb al vele jaren een sexvriend in Utrecht, heeft een kleintje van 10cm stijf. Maar kan geweldig deepthroaten en rimmen. Hoe hij dit doet, heb ik bij andere nog niet meegemaakt
En wat maakt het uit, als je niet zo'n grote hebt, je bent dan weer beter met andere kwaliteiten.
Ik heb al vele jaren een sexvriend in Utrecht, heeft een kleintje van 10cm stijf. Maar kan geweldig deepthroaten en rimmen. Hoe hij dit doet, heb ik bij andere nog niet meegemaakt